2013. szeptember 28., szombat

I'm going on an adventure...

Szeptember 27-én útra keltem az egyik Railjet szerelvénnyel, ami igen kényelmesen juttatott el Wien-Meidling állomásra. Itt szálltam át az ÖBB "Tosca" fedőnevű járatára, ami ma reggelre ért Rómába.

Bécsig semmi okom nem lehetett a panaszra, volt elegendő lábtér, kulturált útitársak, pontos érkezés. Az úton főleg skandináv krimit olvastam, félút tájékán megállapítottam, hogy Jo (Nesbo)-ból is megárt a sok, úgyhogy próbáltam relaxálni is. Szerencsére a hatszemélyes kupé nem volt végig tele, így két egymással szemben lévő ülésből viszonylag vállalható heverőt lehetett képezni, amin lehetett szunyókálni. Itt volt már egy nagyon megterhelő utastárs (neveletlen volt - ez nagyon tanárosan hangzik, de amúgy frankón az volt!!!; és úgy röhögött magában, mint aki be van tépve), de szerencsére Velencénél megszabadított tőle a Gondviselés. Firenzénél álltunk fél órát, de aztán behoztuk a késést.

Rómában remek idő és egy magyar, erasmusos kollegina, Dóbék Ágnes, fogadott. Elfoglaltam ideiglenes szállásomat a Magyar Akadémián, aztán a fix után néztünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése