2014. január 20., hétfő

Tűzkeresztség

---Jelentés a hátországnak---
2014. január 20., Róma, Hidegfront

01:15 Takarodó
07:45 Ébresztő
09:00 A bevetés előre látható időpontja.
09:15 Vignuzzi (az ellen) feltűnik
09:30 Kiderül, hogy a mára kiírt áldozatok a január 20-feburár 4. időintervallumba vannak szétosztva. Elsőre úgy tűnik, hogy január 23-án kell jönnöm, amikorra már másmilyen vizsgát terveztem.
10:00 Az egyik helybelivel kötött stratégiai szövetség értelmében időpontot cserélünk, így rám az elkerülhetetlen 14:00-kor fog lesújtani.
10:30 További dialektológiai jellegű (had)gyakorlatok.
12:30 Hadtáp. Olyan asztalhoz ültem le, aminek nem volt lecsavarozva a lapja, és amikor meglöktem, az első fogásomba jeges tea, a másodikba chinotto ömlött. Nyami.
14:00 Konfrontáció az ellennel.

A vizsga a véres várakozásokkal szemben egész baráti hangulatban zajlott, először az autovalutatív teszt (olasz fordítástechnika 1: test autovalutativo) eredményét kérdezte a prof, a hibáimba kérdezett bele, de azokat átnéztem, úgyhogy már jól ment. Utána érdeklődött, hogy melyik téma fogott meg a legjobban, benyomtam azt, amit a legjobban tudtam (Tre Corone és jelentőségük), végül néhány rövid kérdést adott, amikre többnyire sikerült jó választ adnom. Végül dicséretes 30-assal távoztam, de azért megizzadtam rendesen, a kezem egész vizsga alatt remegett.

Most már édes és megérdemelt lesz a holnapi pihenés:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése