2013. november 24., vasárnap

Heti összesítés

A biomolekuláris kodikológia és a tandem izgalmai után már nem maradt sok érdekes dolog a hét hátralévő részére. Szerda estig a hétvégén összeszedett kialvatlansággal küzdöttem, testben minden órán ott voltam, lélekben nem annyira. A cineforumban a Benvenuti al Sud című nagysikerű filmet láttuk: olaszok a délolasz sztereotípiákról. Csütörtökön a paleográfiás csoporttal meglátogattuk a Biblioteca Vallincellianát, ahol testközelből ismerkedhettünk meg kora-középkori kódexekkel és azok írásfajtáival. Hihetetlen élmény volt, maga a könyvtár is egy barokk palotában kapott helyet, de a könyvek mindent vittek.
Pénteken tettem egy bevásárlókörutat, kimentem először az Auchanba, majd az IKEÁba paplanért, mert reggelente már kezdtem arra ébredni, hogy fázik a lábam. Beszereztem egy 4 eurós példányt, azóta nincsenek ilyen gondjaim. (Viszonyításként az Auchanban a legolcsóbb 20 euró.) Szombaton egész napra elzárt minket az eső, nem tudtunk mit csinálni. Fűteni is elkezdtünk, mert Mediterráneum ide vagy oda, ronda hideg van. Mára kicsit tisztult az idő, nem esett, úgyhogy elindultam misére. Úgy terveztem, hogy a Trinita dei Pellegrinibe megyek latin misére, amit az egyik csoporttársam ajánlott irodalomórán. Viszont erős késésben voltam, úgyhogy maradtam a szokásos megoldásnál (Il Gesu), ami közelebb volt. Ebédre főztem tonhalas-paradicsomos tésztát Achmednek is, utána pedig Lorenzo vendégelt meg minket egy kis sült húsra, idézem "hogy proteingazdagon induljon a hét".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése