2014. február 16., vasárnap

Utolsó előtti hétvégém

Péntek óta elkezdtem intenzíven újrafeldolgozni az irodalomtankönyvet, ezúttal az antológikus részt is elolvasva. Így szerencsére sikerült egyes szerzőkkel egy kicsit összebarátkozni, közelebb kerülni a tananyaghoz. Ennek ellenére újra meg újra feltör bennem egy barbár indulat, hogy megfogjam az egeret (vagy bármit) és a falhoz (vagy bárhova máshova) odavágjam, már nagyon elegem van a vizsgaidőszakból. Többek közt ezért is este már nagyon ki akartam mozdulni, úgyhogy csatlakzotam a Valentin napi partira melegítő lányokhoz. Úgy voltam vele, hogy adok egy esélyt a partinak is, csak aztán az egyik hölgyeményt haza kellett fuvarozni, mert már a szórakozóhely előtt majdnem elaludt a... fáradtságtól. Úgyhogy így ugrott a dizsi, de azért anélkül is kellemes este volt.
Szombaton volt az MA jelentkezés határideje, egy Achmeddel elköltött ebéd után bementem a campusra, hogy el tudjam intézni online a jelentkezést (az albérletben már a második hete nem működik a hálózat). Miután az otthoniaktól beszereztem minden hiányzó anyagot, egyszer elszúrtam a kártyás fizetést (megszakítottam a tranzakciót, amit nem kellett volna, végül sikerült átutalással kiegyenlíteni a számlát) és összedobtam egy közepesen ergya motivációs levelet, már a kétoldali agyfallosz kerülgetett. Ehhez jött még, hogy a Facoltà di Scienze Statistiche előterében ültem, mert a bölcsészkart már bezárták, és fél percenként pislogtam fel, hogy innen is mikor dobnak ki... Ez a két óra majdnem annyit kivett belőlem, mint bármelyik eddigi vizsgám. Hazafelé facebookon az egyik magyar kolleginával „vak vezet világtalant” jelleggel még egyszer ellenőriztük a procedúrát. Este még átszaladtam Ágneshez, valamit kijavítani, de végül nem kellett már belepiszkálni. Legalábbis remélem, hogy nem kellett volna. Kaptam tőle egy finom teát, az segített egy kicsit lehiggadni. Este Dórihoz voltunk hivatalosak búcsúbuliba, ma reggel repült tovább Krakkóba. Fogyunk.
Ma mise után átsétáltam a S.Maria sopra Minervához, hogy végre megtaláljam a Bembo sírt. Sajnos éppen mise volt ott is, úgyhogy nem lehetett a templom felénél előrébb menni, így buktam a küldetést. Telefonos segítséggel (olasz wiki) kiderítettem, hogy a sír a főoltár mögött van, oda valószínűleg nem tudnék bejutni amúgy sem, de annyi baj legyen. Egyébként véget ért az esős évszak, a héten szinte végig jó meleg és ragyogó napsütés volt. Ez már mediterráneum!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése