2014. február 20., csütörtök

Utolsó vizsga

Szerda délelőtt letettem az utolsó vizsgámat is irodalomból. Bár a kurzus alatt elég ellenszenvesnek tűnt a tanárnő, a vizsgán végül nem szívózott, csak egy általános képet kért a Novecento irodalmáról. Amikor látta, hogy megy, meg is állított, aztán felsoroltatott néhány írót-költőt, és egy harmincassal elengedett. Hatalmas megkönnyebbülés volt, bár tudom, hogy még otthon is vár rám néhány beszámoló. Ágnessel menzáztunk meg kávéztunk. Teljesen kiütöttem magam már a szimpla mascarponés tésztával, a másodikat már nem bírtam megenni.
Hatra rohantam Kittihez, mert felbérelt hordárnak a reptérig. A Terminin még bementünk egy McDonaldsba (5 hónap után először), mert nagyon éhesek voltunk. A kihagyott második itt megbosszulta magát. Felszerelkeztem egy Happy Meal menüvel, mert a LEGO Kalandos pohár nagyon csábított. Még egy nagy kocka parmezánt is adtak hozzá. Ezt végül is csak a reptéren sikerült elfogyasztani, mert a Terravisionös néni nagyon csúnyán nézett rám, amikor meglátta, hogy kaját akarok a buszra vinni. A Fiumicinon feladtuk Kitti csomagjait, aztán már jöttem is haza, hogy nyugodt lelkiismerettel kialhassam magam.
Ma egy gyors Tuodis bevásárlás után menzáztunk a lányokkal, aztán elmentem a Szent Péter térre, ahol is megjutalmaztam magam a paleográfia vizsgáért egy Cappelli-féle olasz-latin rövidítésjegyzékkel. Egyébként egy tök király könyvesboltba kellett érte menni, gyorsan be is írtam a Rómás moleskinembe. (Telik-telik élményekkel, tippekkel, trükkökkel.) Mire hazaértem, helyreállt az internetkapcsolat, úgyhogy most már nem kell visszaszámolni a heti 500 MB mobilnetből, és a sorozataimat is meg tudtam nézni bő másfél hét késéssel.
A jövő hétre már nagyjából betervezgettem a hiányzó, de felderítendő látnivalókat, meg lehet, hogy egy-két váratlan újdonság (és hordárkodás) is befigyel majd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése