2013. október 11., péntek

La vita è bella

Bár a cím általános érvényű megállapítás is lehetne, egészen konkrétan a ma esti film miatt választottam.
Az elmúlt napok bulijainak kiheverésére ma egy kicsit nyugisabb programot szervezett az ESN: egy aperitivot követő filmezést egy Circolo degli Artisti nevű helyen (nagy kerthelység + ma este mozinak berendezett terem - a padok rém kényelmetlenek voltak, avevo mal di culo - ahogy a művelt francia mondja). Az aperitivot kihagytam, bár ha minden igaz, nem is volt. A kiszáradás ellen azért egy Nastro Azzurrot beruháztam, nem is bántam meg, ez egy remek olasz sör, merem ajánlani.
Többek meglepetésére pontban a meghirdetett időben elkezdték vetíteni a filmet (csak most láttam, hogy a fenti címen három is fut, természetesen ez a '97-es Roberto Benigni féle volt). Most nem akarok hosszas filmkritikát írni; röviden egy aranyos, megindító sztori, Benigni magát adja, de hát ő ebben jó. A csajok utána persze bőgtek egy sort.
A programon amúgy találkoztunk még két magyar lánnyal Debrecenből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése